keskiviikko 25. marraskuuta 2015

3.Lauri Jukolan CV

Elikkäs tehtävänä oli luoda jollekkin Aleksis Kiven kirjoittamasta seitsemästä veljeksestä CV, jonka piti olla mahdollisimman todenmukainen. Tässä siis on minun tulkintani Lauri Jukolan työkokemuksista ja opiskeluista. 


Lauri Jukola
3.4.1987
Veljestentie 3
5678 Sipula                                                                                                                    24.11.2015
puh: 590 5646 585



Olen koko ikäni tykännyt taiteesta ja valmistuinkin Helsingin taidekoulusta viime vuonna. Veistäminen on aina ollut oma juttu ja sitä olen koko ikäni tehnyt. Olen tehokas työntekijä ja osaan veistää kaikenlaisia veistoksia isoista pieniin. Luonteeltani olen rauhallinen ja omalaatuinen taiteilijasielu. 

Työkokemus ja koulutus
Aijemmin olen työskennellyt Kypsylän veistoskaupassa. Tein pieniä veistoksia tilauksista. Valmistuin Helsingin taidekoulusta. Lukion kävin Veljes lukiossa ja valmistuin ylioppilaaksi vuonna 2007.

Kielitaito
Suomi                    äidinkieli
Englanti                 Erinomainen
Ruotsi                    Hyvä


Harrastukset 
pyöräily, pianon soitto, kuvanveistäminen ja maalaaminen

Suosittelijat
Erkki Kypsylä, johtaja , Kypsylän veistokauppa
puh: 590 6784 765
sähköposti: Erkki.Kypsylä@gmail.com

Pekka Opila, Rehtori, Helsingin taidekoulu
puh: 590 7865 364
sähköposti: Pekka.Opila@gmail.com

1 kommentti: